Cvičíš. Chceš výsledky.

Začal jsi cvičit. V zrcadle jsi našel 5 rozdílů. Hustý!

…Počáteční hype a gainz utichly?

Neboj. Nejsi rozbitej.
Jen přišla fáze, kdy nestačí jen “dělat”, musíš o tom i něco vědět.

Říkám ti, teď začíná zábava.

Tyhle 3 principy budeš uctívat.
Check it out!

1.Frekvence

Jak často cvičíš?

Neříkám ti, abys cvičil 1x, 2x nebo 7x týdně.
Je jen na tobě, kolik času tomu chceš věnovat.

Důležité je, abys cvičil PRAVIDELNĚ.

Podívej se na to takhle.
Čistíš si zuby každý den. Pravidelně.
Co kdyby sis zuby měsíc čistil 2x denně. Další měsíc vůbec. A třetí měsíc 5x denně, abys to dohnal. 
NE! O zuby se musíš starat pravidelně. Stejně tak o své tělo.

To že jednou vynecháš cvičení a příště budeš cvičit 2x tolik to nezpraví. Právě naopak.
To že jeden měsíc nebudeš cvičit vůbec a další budeš mít trojfázové tréninky tě spíš zničí, než posune.

Cvič pravidelně. Poznáš výsledky.

Moje rada?
2x je MINIMUM.

2.Těžký-První

Nerad to cvičíš? ZAČNI.

Cvičení MUSÍ být zábava. Zpravidla se ale vyhýbáš komplexním, težkým cvikům. PŘESTAŇ.

Hádej proč ten týpek, co cvičí dokola biceps, triceps, prsa vypadá furt stejně a má 60 kilo.
Probereš se, když ti řeknu, že týpek, co bude cvičit jen Back squat, bude mít větší ruce?

Chceš mít milionkrát lepší výsledky než Pepa – musíš do tréninku zakomponovat 3 neumírající cviky: Deadlift, Back squat a Bench press.
Tečka. Jsou to cviky, které zapojí celé tělo a zvyšují produkci testosteronu.
(Díky tomu bude mít ten frajer, co cvičí jen Back squat větší ruce, než borec, co cvičí jen biceps a triceps:)

Deadlift. Back squat. Bench press. Jak z nich vytěžit nejvíc.

NASTUDUJ SI, co znamená silový trénink.
Ve zkratce. Méně opakování (4×6/5×5/3×3…), větší váha (75-90% z maximálky)

To nás vede k poslednímu bodu.

3.Síla vědomostí

Neboj. Žádný rovnice.

Ale zase nebuď blbec jak Pepa od vedle.
Legendy praví, že dodnes cvičí hodinu biceps…

Chápu. Chceš na to přijít sám.
Ano ano. Máš pravdu. Zvládneš to.
…Bude ti to trvat 5 let.

Ušetři si čas.
Zjisti si něco o tom, co chceš – Jak zhubnout/přibrat/zesílit…
Najdi si: 1) Principy, 2) Tréninkový plán, 3) Techniku cvičení.
Pepa ti bude závidět… Jen o tom ještě neví.

Pro začátek zkus prvních 5 třiceti minutových podcastů Rosse Edgleyho o základech sportu.
Je to frajer, obeplul Anglii… Kraulem.

Bonus

Ať už běháš, cvičíš sílu nebo chceš lépe vypadat, udělej mi laskavost.
Najdi si v tom ZÁBAVU.

Když tě to nebude bavit – 1) Ztratíš frekvenci, 2) Vyhneš se nejtěžším, nejlepším cvikům, 3) Nebudeš se vzdělávat = Nebudeš mít progres.

Mě baví tahat spoustu železa na Deadlift, ale stejně tak si rád házím o zeď s tenisákem jako určité kardio 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *