Proč chceš být “populární”? Aneb #instagram

Chceš být známý ve světe? Chceš zaujmout pozornost ve společnosti? Chceš mít obecenstvo lidí?

Pro každého znamená popularita na instagramu něco jiného. Základ je stejný, jde o followers (lidé, kteří tě sledují), lajky/srdíčka u fotek a vzhled profilu. Od toho se v insta světe odvíjí tvá popularita.

Ve výsledku to nemusí neodrážet, jak jsi známý a oblíbený v reálném životě. Velká výhoda -> docílíš toho, i když jsi šedá myška :P.  Říkám tomu “uměle populární”.

Hned ze začátku zmíním příklad z vlastního života.

Často sleduji profily lidí z mého okolí. Jednou jsem narazila na teď už kamaráda, který měl 40 tisíc followers a tisíce srdíček u každé fotky. No, náhodou jsem si s tímto “populárním” člověkem domluvila schůzku. Mazec, tak já půjdu na kafe s namakancem, co má tolik followers.

Ve výsledku jsem se dozvěděla, že na tom pracuje už 3 roky a používá program, který mu zajišťuje sledovatele i srdíčka u fotek. Díky jeho insta profilu ho okolí (včetně mě) bere jako někoho víc. Kdo by nechtěl hned na první potkání působit jako superčlověk?

Můžeš na to někoho zbalit 😀

Hlavní důvod. Když máš sledovatelé, tvůj obsah vždy někoho zaujme. Toho využiješ! Pokud chceš někomu pomoci (darování krve, charita,..), oslovíš svoje sledující. Pokud chceš, aby si od tebe někdo něco koupil, oslovíš sledující. Pokud potřebuješ klientelu, opět oslovíš sledující. A nebo když chceš jen něco doporučit, protože je to dobré, sdílíš to a tvoji sledující to opět uvidí.

Znovu dám příklad. Udělala jsem si masérský kurz. Stačilo natočit informační 15s video. A bum.

Takhle mě oslovil nejeden člověk. A dneska jsou z nich spokojení klienti.

Díky téhle slečně jsem hned po ukončení kurzu nastoupila do masérského studia. A o tom to je. Lidi se hodí a jsou nápomocní.

Další příklad. Kluci udělali na Naučmese.cz kurz fitness snídaní. Věděli o mých followers a poprosili jestli jim to zapropaguji. Opět následovalo kraťoučké video s odkazem a najednou jim začli skrze mě chodit lidi. Tohle mi pak přišlo od jedné holčiny.

Mám radost z dobrého skutku.

Mých sledovatelů a profilu si začli všímat i různé firmy. Takhle mě oslovila firma s fitness oblečením. Poslali mi za výrobku jejich TOP trička, když se s nimi vyfotím a označím je.

Já jsem spokojená, že mám krásné nové triko za minimální cenu a oni jsou spokojení, že je veřejně doporučuji. A přesně tak to funguje!

Ať už příjdeš s jakýmkoliv projektem, se širokým okruhem lidí to půjde líp!

Jak si jednoduše vybudovat “popularitu” na instagramu se dozvíš v následujícím článku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *