Nemůžeš se vyhrabat z postele?

,,Crrrrrrr.”



Čas vstávat. Pomalu se probouzím. Mezitím, co budík v dálce vibruje, já jako první sahám po sklenici s vodou, u které jsem se večer před spaním ujistila, že je plná a v dosahu. Natáhnu na sebe svůj extra pohodlnej župan, kterej u postele nesmí chybět a pomalu se šourám k oknu. Po cestě vypnu budík.

Troška čerstvýho venkovního vzduchu mi osvěží plíce i mozek. Potom je čas na toaletu. Po ní do koupelny umýt ruce. A když už stojím u toho umyvadla, rovnou si teda vyčistím zuby a chrstnu si na obličej trochu studené vody. Teď jsem probuzená o něco víc.

Vracím se do pokoje, kde na zemi natahuju jóga matku. Těším se na svoji půlhoďku jógy nebo posilování. Po dokončení jsem příjemně rozehřátá a zpocená, takže je čas na pořádnou sprchu. Ledovou. Po sprše jsem už probuzená úplně a už mě ani nenapadne znovu zalést do postele. Jsem ready na snídani a následný výzvy nového dne…

Možná sis toho všiml. Všechny činnosti mají jedno společné –

Navazují jedna na druhou.


A přesně to bych v dnešním článku chtěla vyzdvihnout. To, jak ti návaznost může pomoci ráno se snadněji vyhrabat z postele a už nemít tendenci se do ní vracet.

Dala jsem ti příklad činností, které fungují pro mě. Jaké činnosti přidáš a odebereš ale bude záležet jen na tom, co bude fungovat nejlépe právě pro tebe. Důležité je, aby navazovaly jedna na druhou – díky tomu zredukuješ bariéru k jednotlivým činnostem a přejít z jedné na druhou bude přirozené a jednodušší. Hlavně ti ale nedovolí se do postele znovu vrátit 😉


Proč za mě zrovna tyto činnosti?


Začínám sklenicí vody hned po probuzení. To mi zajistí hydrataci a potřebu jít za chvíli na záchod a udržím tak návaznost na další činnosti. Županmi usnadní překonat první bariéru – vyškrábat se z postele ( řekněme si na rovinu, že z velké části se nám z postele nechce, protože je tam teplo a příjemně, ne protože jsme unavení) . Vstát mě donutí budík na mobilu, kterej večer dávám na opačnou stranu pokoje. Jakmile už stojím, jdu vyvětrat. Tím naženu dovnitř čerstvý vzduch, který mě probere. Potom přijde potřeba jít na záchod. Následně koupelna – mytí ruk – čištění zubů – studená voda na obličej – základní hygiena splněna a zase jsem o něco probuzenější. Zpět do pokoje – cvičení na podložce, kterým se rozhýbu a zahřeju zatuhlé tělo. Nakonec osvěžující životabudičledová sprcha…

Tak to jen pro tvoji inspiraci, jak ráno může vypadat. Další užitečný činnosti, co můžou pozvednou tvoje ráno na novou úroveň, můžeš najít v článku o ranní rutinně

Hlavní, co by sis ale měl dnes odnést je právě návaznost. Snaž se snížit bariéru mezi jednotlivými činnostmi a vytvoř přirozenou flow, s kterou plynule navážeš na zbytek dne.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *